Gouden Haas schept ademruimte in benauwde tijden

creatieve strategie, visuele identiteit

Theatergezelschap Gouden Haas brengt met haar theatrale projecten verbeelding en emotie in het klimaatdebat.

Gouden Haas schept ruimte. Voor reflectie, voor verdieping, voor ontmoeting, voor onbekende kaders en onbegrensde verbeelding. Dat doen ze met voorstellingen, podcasts, verdiepende programma’s, faciliteren van gesprekstarters en interventies tijdens een congres.

Samen met het team van Gouden Haas heb ik hun merk aangescherpt en vertaald in tekst en beeld. De basis van de visuele identiteit is een herkenbaar icoon, een uitgesproken font en uitnodigende taal.

font: Kobe (VJ Type / designer: Jérémy Schneider)

 

Campagnebeeld voorstelling ‘Herinner ons’

Herinner ons is een muzikale samenkomst in de openlucht waar een commissie van ecologen, ritueel begeleiders, kunstenaars en een groep pissebedden manieren zoekt uitstervende dieren, planten en natuurlijke fenomenen zoals smeltende gletsjers te gedenken. Een poging tot stilstaan bij wat onopgemerkt verdwijnt. Maar ook bij het wonder van het leven, de (veer)kracht van de natuur en alles wat er nog wél is.

fotografie campagnebeeld: Joske Simmelink | art-directie: Noortje Boer